
امتحان بسی بسیار باxa0 عالی بود... آقا اونجاش باحال بود که هممون یهو بلند گفتیم خانم سوال فعلان اشتب هست و ماهم از فرصت استفاده میکردیم و جواب هارو هی بهم منتقل میکردیم مراقبام که نمیفهمیدن از هیچی و بنده خداهاهم پیگیر بودن ببینن چی شده خلاصه زنگ زدن به اداره آموزش پرورش منطقه و کلی سوال و فلان... ما...
ادامه مطلب