00:00:20

خرید بک لینک
پنچشنبه اول مهر روز بدبختی،بیچارگی،فلاکت بار روبه شکا تسلیت عرض مینُمایم.

  • سلام بیچاره بدبختِ عین من!خداقوت

حالا باز جای شکرش اینجا بود که اول مهر تو پنجشنبه هستا و یکم به آموزش و پرورش خندیدیمهرچند که این یک موهبت الهی از طرف خالق بخشنده میباشد،جای شکر دارد.زینو بهم دیروز زنگ زد گفت میخوای پهلوی مژگان بشینی یا من؟جالب اینجاس بعدش نرگس زنگ زد گفت میخوای پهلوی من بشینی؟گفتم ببینین چقد طرفدار دارمهِی یاد پارسال افتادم.بچه ها هر زنگ جاشونو باهم عوض میکردن تا کناره من بشینناز اتاق فرمان اشاره میکنن زر نزنچشم آقا باشه غلط کردمامروز میخوایم بریم بابروبچ پارک ملت برای عوض کردن حال و هوا.مسابقه دوچرخه سواریم میخوایم بزاریمدوچرخمم یادم افتادچرخ جلوش توسط پسرعمو ی گرامم پنچر شدهبا اون وزن و هیکل نشسته رودوچرخه من و بالا پایی رفت باهاش تا ببینه استحکامش چقدهبعدم دیگه پیسسسسس صدا پنچر شدن چرخ اومدالبته بعد کلی بستنی و پاستیل خرید واسم که کمتر زدمشالبته طفلکو خیلی زدمدوسال ازم بزرگتره اما هیچی نگفخوب در عوضش وقتی که با اون وزن خرسیش نشست روی چرخ من،منم چیزی نگفتمپس بی حساب شدیم کلاً...

  • خوب دیگه همین طور که میدونین بلاگفا دیگه داره کم کم طرفداراش متفرق میشن به سوی مدرسه ها و کم تر بازدید میشه.منم به ندرت سر میزنم هر هفته یه بار فقطیکی اونو بگیره غش کردعیب نداره گلم غش نکن دیگهمیدونم دوری ز من چقد دردناک تر ز دوری از تابستونهنگران نباشین سقفو گرفتم.براتون آرزوی سلامتی میکنم.
HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 4:06

صفحه بندی