سلام به همه ی با معرفتا و بی معرفتا!همچین که مهر اومد همتون از بلاگفا کوچ کردین!نمونش واضح جلوی خوتون،خوده من
نخند پرووو.
.
.
.
خب راستی با درسا در چه حالین؟سلام برسونین بهشون
"امروز خیلی شاد و شنگول می باشم"اولین خبر خوش که به دستم رسید،قبول شدن تو آزمون تافل بود دومیش نمره ی کامل توی فیزیک و سومیش هم نمره ی کامل توی شیمی
الان دقیقاً فهمیدین چرا خوش حالم یا بارسم شکل نشون بدم؟
.
.
راستی بابت کامنتا ممنون.خیلییییییییییی خندیدم از کامنتاتون مخصوصا سارا و ناعمه وترنم.با سانسور میزارم بعداًتو وب شمام بخندین خوبه؟
ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11