مدیونید فکر کنین ریشه ی مردم آزاری دارما
همچین پرید که انگار برق چند ولتی بهش وصل کردن
هردوشون بر گشتن و تا منو دیدن
پردین رو منه بدبخت.بی جنبه ها!چند نفر به یک نفر
مامانمم یکی از همکاراشونو دیدن و رفتن باهاش صحبت کنن.شااااانس ینی شاااانس من!
البته نازنین بهم گفت بگو شکر خوردم تا ولت کنم
منم جوری که خودش بشنوه گفتم شکر خوردی
بچه پرو یه سال از من کوچیک تره این حرفو بهم میزنه،نوچ نوچ نوچ
البته منو ول کرد چون اخطار دادم به مامانت میگم
خاله جون مرسی که هستی
،تاحالا با این حرف خیلی مانع از کرم ریختنش شدم
.تو جنگ یه گروه موسیقی رو آوردن
اولش گیتار از دست یکی که در حال ژست گرفتن رو صندلی پایه بلند بود افتاد.وای خدا ینی مردم از خنده بدبخت از خجالت مرد
چیه چرا اونجوری نیگا میکنی؟
از این جور خیط کردنای مردم خوشم میاد
تا اون باشه برا ما ژست نگیره.


همین دیگه سه تا پند مهم آوردم از دیوان بارانا
باشد که در گوشتان ماننده گوشواره ای آویزان شود
اینم تقدیم به نگین جونم

فسقلی هاهم الان خوابن
ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10