کمک های قیبی

خرید بک لینک

امتحان بسی بسیار با عالی بود...

آقا اونجاش باحال بود که هممون یهو بلند گفتیم خانم سوال فعلان اشتب هست و

ماهم از فرصت استفاده میکردیم و جواب هارو هی بهم منتقل میکردیم

مراقبام که نمیفهمیدن از هیچی و بنده خداهاهم پیگیر بودن ببینن چی شده

خلاصه زنگ زدن به اداره آموزش پرورش منطقه و کلی سوال و فلان...

ماهم سریع برگه هامونو نوشتیم و رفتیم دادیم تا اوضاع خیط نشه

وحدت و یک پارچگی تو این امتحان به شدت موج میزد

درضمن امید رهبر هم به ما دبیرستانی ها بود

همون طور که قول دادم یه20تووووووپ میگیرم

+ / یکشنبه هفتم خرداد ۱۳۹۶/ 14:55 / BARANA /
HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: قیبی, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: سه شنبه 24 مرداد 1396 ساعت: 15:02

صفحه بندی