امتحان بسی بسیار با عالی بود...
آقا اونجاش باحال بود که هممون یهو بلند گفتیم خانم سوال فعلان اشتب هست و
ماهم از فرصت استفاده میکردیم و جواب هارو هی بهم منتقل میکردیم
مراقبام که نمیفهمیدن از هیچی و بنده خداهاهم پیگیر بودن ببینن چی شده
خلاصه زنگ زدن به اداره آموزش پرورش منطقه و کلی سوال و فلان...
ماهم سریع برگه هامونو نوشتیم و رفتیم دادیم تا اوضاع خیط نشه
وحدت و یک پارچگی تو این امتحان به شدت موج میزد
درضمن امید رهبر هم به ما دبیرستانی ها بود
همون طور که قول دادم یه20تووووووپ میگیرم

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: قیبی, نویسنده: بازدید: 19