00:00:22

خرید بک لینک
حوصله ی تایید هیچ کامنتیو ندارم :/

ببخشید اگه طول میکشه که جوابتونو بدم...البته نبخشیدنم که دیگه به درک مهم نی(شوخی بود دیگه! عه اخماتو وا کن خجالت بکش آدم گنده که ناراحت نمیشه)

  • خداییش درک کنید درسام خیلی رو همه و کلاس زبانم افتاده روش...دیروز که اصلا ناااااااااجور کلاس زبانم داشتم خسته و کوفته رفتم آموزشگاه!اونم ساعت4ساعت 2و نیم هم تعطیل شدم از مدرسه نتونستم بِکَپَمروزه خیلی قهوه ای بود خدا رو شکر که تموم شد
  • کامنتا تا پنچشنبه تایید میشه یکم بصبرین :)
HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 4:24

صفحه بندی