ببخشید اگه طول میکشه که جوابتونو بدم...
البته نبخشیدنم که دیگه به درک مهم نی

(شوخی بود دیگه! عه اخماتو وا کن خجالت بکش آدم گنده که ناراحت نمیشه
)
ساعت 2و نیم هم تعطیل شدم از مدرسه نتونستم بِکَپَم
روزه خیلی قهوه ای بود خدا رو شکر که تموم شد
ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14