سلام به همه ی با معرفتا و بی معرفتا!همچین که مهر اومد همتون از بلاگفا کوچ کردین!نمونش واضح جلوی خوتون،خوده مننخند پرووو....خب راستی با درسا در چه حالین؟سلام برسونین بهشون"امروز خیلی شاد و شنگول می باشم"اولین خبر خوش که به دستم رسید،قبول شدن تو آزمون تافل بود دومیش نمره ی کامل توی فیزیک و سومیش HIS_BIMI_NIS...ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11
زندگی در حدی شده که رمز وبلاگمو فراموش نموده ام :/نزدیک عیده :)......وبمو میخوام بتکونم و فعاعالش کنم...برین کنار گردو خاکی نشین....اگه این کامنت براتون اومد نترسین مامان و بابا بزرگا+ / جمعه سیزدهم اسفند ۱۳۹۵/ 14:53 / BARANA / HIS_BIMI_NIS...ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18
امتحان بسی بسیار با عالی بود...آقا اونجاش باحال بود که هممون یهو بلند گفتیم خانم سوال فعلان اشتب هست وماهم از فرصت استفاده میکردیم و جواب هارو هی بهم منتقل میکردیممراقبام که نمیفهمیدن از هیچی و بنده خداهاهم پیگیر بودن ببینن چی شدهخلاصه زنگ زدن به اداره آموزش پرورش منطقه و کلی سوال و فلان...ما HIS_BIMI_NIS...ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: قیبی, نویسنده: بازدید: 19
ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14
ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16