نظرسنجی(موقت)

خرید بک لینک

ﮐﺪوم ماه ب دنیا اومدید؟
دﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑنویس




ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﻠﮑﺲ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﺷﺎﺩﯼ ﺳﺮﺗﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ

اﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ : ﺍﺯ بس مهربونی به خاطر عشقت ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ☺️

ﺧﺮﺩﺍﺩ : از خندیدن زیاد میمیری

ﺗﯿﺮ : ﺗﻮ اصلا ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ

ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭﻟﯽ ﺟﺎﺕ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺘﻪ

ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ : ﺍﺯﺑﺲ ﺧﻮﺑﯽ ﭼﺸﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ .

ﻣﻬﺮ : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ

ﺁﺑﺎﻥ : ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮی

ﺁﺫﺭ : ﺍﻻﻧﻢ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺎﯼ

ﺩﯼ :بر اثر خونریزی معده میمیری

ﺑﻬﻤﻦ : ﺗﻮﻡ ﻣﺚ شهریوری ها ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ...

ﺍﺳﻔﻨﺪ :ﺗﺎ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻠﺘﻮ ﻧﮑﺸﯽﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ

از همین تریبون از یکی به خاطر دیر اومدنم عذر میخوام

HIS_BIMI_NIS...

ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:15

صفحه بندی