ﮐﺪوم ماه ب دنیا اومدید؟
دﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑنویس
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﻠﮑﺲ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﺷﺎﺩﯼ ﺳﺮﺗﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ
اﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ : ﺍﺯ بس مهربونی به خاطر عشقت ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ☺️
ﺧﺮﺩﺍﺩ : از خندیدن زیاد میمیری
ﺗﯿﺮ : ﺗﻮ اصلا ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ
ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭﻟﯽ ﺟﺎﺕ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺘﻪ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ : ﺍﺯﺑﺲ ﺧﻮﺑﯽ ﭼﺸﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ .
ﻣﻬﺮ : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ
ﺁﺑﺎﻥ : ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮی
ﺁﺫﺭ : ﺍﻻﻧﻢ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺎﯼ
ﺩﯼ :بر اثر خونریزی معده میمیری
ﺑﻬﻤﻦ : ﺗﻮﻡ ﻣﺚ شهریوری ها ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ...
ﺍﺳﻔﻨﺪ :ﺗﺎ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻠﺘﻮ ﻧﮑﺸﯽﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ 
از همین تریبون از یکی به خاطر دیر اومدنم عذر میخوام
ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7