مدیونید فک کنید من نیستم جزو اون دسته ها
بعله همچین آدم خوشگل و مهربونو خالصی هستم من
قرار شد بار و بندیلو جمع کنیم و یه دله سیر بریم شماااال
آی گفتما دلتون بسوزه.
دلتون سوخت؟
خوب حالا دلتون واسه من بسوزه که امام زاده شمال منو نطلبید و من مجبورم بمونم مشهد
چون باید امتحااان زبانمو بدم و برم.کلا خانواده بدونه من میخواد بره
البته من با یه باج گیری زیاد تونستم راضی بشم
همچین آدم قانعی ام من.بعله دیگه.تنها تنهایم من.البته دختر خاله جان زحمت میکشه بیاد اینجا لنگر بندازه به شرطه اینکه کنگر کوفت نکنه
دعا کنید خونه نسوزه،قبلا که گفته بودما آشپزیم در حده صفره
یه بار یادم بندازید تا یه غذا واستون درست کنم که جونتون درآد
HIS_BIMI_NIS...ما را در سایت HIS_BIMI_NIS دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5